Eyes on the prize

Den här helgen har jag ambitionen att plugga så mycket som möjligt. Mest för att det kommer falla bort en hel del dagar framöver i och med röda dagar, klämdagar, Amsterdam m.m. Så då känns det bättre att ligga lite före. Igår var en riktigt kass pluggdag dock. Och det var inte för att D också var hemma, vilket annars skulle kunna distrahera, det tog bara stopp helt enkelt. Det är nog första gången som det tagit riktigt stopp i skrivprocessen, annars brukar jag vara rätt bra på att bara ordbajsa fram nåt och i slutändan få till det rätt ok. Men det är svårt att ordbajsa om något man knappt förstår, socialpedagogik är flummigt. Så igår var med andra ord en rätt oproduktiv dag men det blev en desto bättre kväll. D och jag gick till Vällingby C, käkade sushi, såg Avengers i 3D på bio, tog en öl på nyöppnade gigantiska O'Learys där och promenerade sedan hem igen. Otroligt mysigt! Så förhoppningsvis gav det mig lite energi att producera ord idag istället, vi får väl se. Som belöning om jag lyckas producera något åtminstone relativt vettigt väntar senaste Grey's Anatomy + lite packande inför Amsterdam. Eyes on the prize!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback