Drömmaren Maja

Igår var mamma, Hanna och jag på Härnösands Stadsfest för att se Ola. Ja, jag gillar Ola. Och Måns, om någon har missat det.. Hur som helst, han var heet och riktigt bra! Körde alla låtar jag ville höra förutom min favorit "Rain". Efteråt var det en signeringskö som ringlade sig ända till Umeå ungefär så jag nöjde mig med att stå och fånstirra lite på honom vid sidan om och sedan åkte vi hem. Tidigare på dagen sa en av mina kära sommarjobbskollegor nåt i stil med: "Maja, jag tycker du ska ta och fixa en karl och skaffa lite barn, jag har nog läst din blogg!" och strax därefter läste en annan kollega i en Se&Hör-tidning något om att Ola ville träffa sin livs kärlek och skaffa många barn. Festlig som jag är så började jag ju genast fantisera om hur jag skulle ragga upp honom på stadsfesten osv osv. Hrrm. Det blev väl inte riktigt så. Faktum är att jag lyckades knappt ens få ögonkontakt med karln där jag försvann i ett hav av skrikande småflickor.. Jag testade iofs aldrig tipset jag fick om att jag "kanske måste knäppa upp lite" så det kanske var där det felade, haha! Anyhow, så var det med det. Fortsätta drömma kan man ju alltid.. ;)



Kommentarer:
Postat av: Jonas

Näevafan inte han! Han pratar ju skånska!

Postat av: Stalkern

Det är bara att ta nya, friska tag och kolla upp vart han håller hus nästa gång och försöka infinna dig där och göra det du ska! ;)

2010-07-28 @ 20:35:41
URL: http://lina007.blogspot.com
Postat av: Maja

Du menar knäppa upp lite och flasha mig? ;D

2010-07-28 @ 22:38:12
URL: http://majo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback