Helgen, opera och Berlin

Nu har Anders åkt norrut. Och om några timmar åker Ninan också norrut. Tråååkigt. Men det har iaf varit en roolig helg! I fredags blev det middag med Ninan här och sen gick vi alla till Södra Bar och dansade. Igår strosade en trött Maja på stan med Nina. Kvällen tillbringade Anders och jag med att titta på "Up in the air" och "Private Practice", en väldigt behaglig och alldeles lagom kväll med tanke på hur pigga vi var :)

Och idag är det dags för lite opera med The Knife och Jonathan Johansson för Hanna och mig, något vi sett fram emot sedan september. Så kl.15 smäller det och det ska bli vääldans spännande!

Nu ska jag dock börja se över vad som ska få följa med till Berlin. På onsdag är det dags att åka dit nämligen. Helt sjukt att det är dags redan. Lite pirrigt känns det faktiskt.. Jag har aldrig flygit själv heller.. Men bra blir det nog absolut. Apropå det så fick jag lite lägligt en vagel i ögat igår kväll också. Hurra.. Jag hoppas veerkligen att den tar och pallrar sig bort från mitt öga innan onsdag. Men det tror jag nog.


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Ser fram emot recension av operan!

2010-01-31 @ 17:00:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback