Onsdag vs Torsdag

Igår gjorde jag i n g e n t i n g. Jag satt inomhus hela dagen för det regnade konstant från kl.10 och jag ville inte bli blöt. Inte förrän Hanna kom hem på kvällen blev det egentligen en rolig dag. Då gjorde vi egen pizza, tittade film och åt godis. Vi såg "Apan". Jättekonstig och ångestladdad film men bra. På sitt sätt.

Idag har jag varit tusen gånger mer effektiv redan nu. Imorse åkte jag till Sopis för att fixa lite kurslitteratur inför skolstarten på måndag. Alltid skönt att vara så pass förberedd som man nu kan vara. Skönt att kunna kopiera lite också utan att ha tio pers flåsandes i nacken. När jag kom hem så började såklart regnet ösa ner igen bara för att jag hade tänkt springa.. Surade en stund men sen sket jag i regnet och gav mig ut ändå. Det gick jättebra och regnet var faktiskt skönt och inte så brutalt som det såg ut inne ifrån lgh. Ryggen värker fortfarande fast det är lite bättre än igår. Avslutade gårdagen med en inflammatoriehämmande tablett också så förhoppningsvis är jag all set tills lördagens Bellmanstafett! Haha, det rimmade..


Lyssnar på:
Use Somebody - Kings of Leon


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Bra låt!

2010-08-29 @ 01:35:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback