Ensam Maja söker?

"Ensam mamma söker" och daimglass sysselsätter mig ikväll. Helt fantastisk kombo. Jag måste ju erkänna att jag tycker att det är ett så himla roligt program! Och Madelene här nedan är ju bäst av dem alla, helfestlig är hon. Nyss sa hon att hon fick ståtrosa första gången hon såg Snygg-Martin, haha! Och sööötaste dottern har hon även. Man kanske skulle sikta på att skaffa ett barn ensammen och sedan söka till "Ensam mamma söker"? Undrar om de fortfarande visar det om tio år, hmm.. Annars har jag pluggat och sprungit idag. Oh, och köpt ny concealer, en Clinique blev det så nu håller vi tummarna för den. Förresten, Hanna och jag planerar att se Markus Krunegård på Södra Teatern i slutet av november men problemet är att han ju har släppt två skivor nu och kör i och med det en spelning för varje skiva.. Så vilken ska man gå på? "Prinsen av Peking"-spelningen på måndagen eller "Lev som en gris dö som en hund"-spelningen på tisdagen? Svååårt..



Olivia med mamma Madelene


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Ja herre gud, se till att barnet får ett ordentligt trauma! Vore ju synd om det skulle bli utan något att dryfta med psykologen i lite mer vuxen ålder.

2009-10-18 @ 22:17:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback