Maja och Hanna goes första advent!

Idag har varit en så fantastiskt mysig dag! Från början till slut har den varit mysigaste första advent ever. Det började imorse med att jag åkte till Hanna och så åt vi adventsfrukost ihop; risgrynsgröt, lussebullar och julte. Och så tände vi första ljuset såklart. Efter frukosten gick vi i kyrkan. Det var fint och vi tände två ljus där också. När det var slut så sprang vi en sväng runt sjöarna. Tyvärr hade solen ersatts med tjock rådimma vid det laget men det gick det med. Sedan for jag hem ett par timmar och klistrade klart mitt fotoalbum från Jorden runt-resan, jättefint blev det. Tillbaka till syster sen och så käkade vi sushi innan det var dags för "New Moon" på Råsundabion. Jag blev 11 år gammal igen (som de flesta i salongen) men den var ju så braa! Spännande och sååå mycket käärlek! Borde nog ta och läsa böckerna känner jag. Och nu sitter jag här hemma i Västra Skogen och ska väl ta och krypa ner så småningom, det vankas nämligen jobb i Bagis nu mån-ons. Ska drömma om den här fiiinafina dagen (och kanske lite om Robert Pattinson..). Tack finaste syster för en superhärlig dag!!


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Det är du som ska ha tack för att du är så härlig och full av energi och av bra idéer! Det var verkligen en supermysig och minnesvärd 1a advent! Love you systeryster!

2009-12-02 @ 22:16:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback