Print preview rules!

Då sitter man med ännu en hemtenta då. Men denna gång är inte word count min bästa vän nejnej, nu är jag besatt av print previewfunktionen istället. Det är nämligen inte antalet ord som räknas för den här hemtentan utan antalet sidor. Det är sociologi, det är pissvårt och just nu är jag opepp så jag kollar sidantalet typ 14 gånger i minuten (det ökar föga för varje gång med andra ord..). Har suttit sedan nio imorse och skrapat ihop två sidor med antagligen bara skräp som innehåll. Men jag fokuserar på att det iaf är två hela sidor. Så sammanlagt har jag fyra sidor med skräp so far. Före igår så skulle det bara ha inneburit en fjärdedel av hemtentan men efter lite bearbetning av läraren på gårdagens lektion så fick vi ner det totala antalet till minst 12 sidor. Det känns ju fortfarande som sjukt mycket men det känns iaf lite mindre omöjligt. Man kan inte mer än försöka, så jag ska väl återgå till det nu antar jag.

Durkheim, Marx och Weber - here I come!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback