Festligheter och så lite mera slagsmål..

Slagsmål på krogen verkar ju dras till mig som flugor till skit. Igår var V, A och jag på Stadshuset. Hur trevligt som helst var det och jag träffade en massa personer som jag inte sett på länge. Jag hade verkligen roligt! Tills dels en person som jag absolut inte ville träffa dök upp och försökte prata (det är ingen vits, vi vill inte ha något med er att göra längre) och sedan en annan person gick före mig i jackkön. Man går inte före så är det bara och man fortsätter definitivt inte att tjafsa om det när man är den som så uppenbart har trängt sig före. Så han och jag munhöggs lite tills V och jag iaf fick våra jackor och kunde börja gå därifrån. Då plötsligt får V en smäll i ansiktet av den där killen så jag knuffade bort honom varpå han tog stryptag på mig och skulle till att dänga upp mig mot väggen..! Som tur var ingrep vakterna vid det laget. Men vilket jävla pucko! Obehagligt var det alltihop och jag som redan var lite upprörd sedan träffen med den andra personen blev nog lite chockad av hela ståhejet. Sen kom i vilket fall polisen och körde iväg det där puckot i en pikébuss och V och jag kunde gå därifrån efter att vi hade berättat för polisen vad som hänt. Så kan det gå. Det är tydligen i Sundsvall som the shit goes down. Känns fortfarande lite sådär idag dock.. Jag är väldigt glad att V var där med mig igår iaf, det är en sak som är säker.

I fredags när Hanna och jag kom hem hit var det däremot mindre våldsamt och mera bara trevligt. Vi hade lite examensfest för Malin här hemma nämligen. Det var verkligen jättetrevligt och vi åt sjukt goda saker tills vi stupade. Typ. Igår morse forsatte vi med långfrukost och Melodikrysset vilket vi hade jätteflyt på. Men så var vi ju åtta personer som hjälptes åt också. Teamwork!

     


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det är ju sådär i sundsvall, jä*la huliganhåla. Om man inte går ut med full uppbackning får man nästan räkna med att bli nerspöad. Ingen ordning! Var rädd om dig...

2009-06-07 @ 18:58:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback