Thailand någon?

Det har inte varit någon bra dag idag. Det har varit en lång och jobbig dag full med väntan och magont. Och så gick det ändå inte. Trots så mycket snack. Men det var väl dumt av mig att få upp hoppet. Fast det var jäkligt dumt av dem att ge mig hopp överhuvudtaget. Jäkligt, jäkligt dumt faktiskt. Jag är sjukt besviken, men jag orkar inte riktigt heller. Lite trevligt har dagen trots allt bjudit på; fika med Johanna och Sanna, sushi och Grey's Anatomy, och alldeles snart blir det bio. Det ska bli skönt att bara sitta där i mörkret och slippa tänka på allt. Någon som vill hänga på min plan b och dra till Thailand med mig förresten?


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Stackars Maja! Men ge inte upp, gör inte det!

Postat av: Nina

Vilket skit.. :(

Thailand eller något annat varmt.. När?

2009-01-16 @ 22:05:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback