Maja goes Västra Skogen

Nu är det gjort. Hyreskontraktet för en studentetta i Västra Skogen är påskrivet. The point of no return. Jag har velat fram och tillbaka heeela veckan men nu fick det bli såhär. Allt kan inte handla om pengar här i världen. Man måste må bra, leva livet och trivas också. Faktiskt. Och trivas tror jag verkligen att jag kommer göra i den här lägenheten. Ljus, fin och fräsch är den och på 5e våningen. I like. Och kanske det bästa av allt är ju att det tar 4 min till Hanna med t-banan! Ja, resten ordnar sig på något vis. Jag ska se till att det ordnar sig, för det är det här jag vill, även om jag ibland har fantastiskt svårt att veta vad jag känner..

Nu sitter jag iaf på skolan och hade tänkt få något gjort innan det är grupparbetsdags om en timme. Vi får väl se hur det går. Det finns ju onekligen andra saker som känns mer lockande när man har sin lilla dator med sig och trådlöst internet.. ;)

Lyssnar på:
Down - Chris Brown feat. Kanye West

Kommentarer:
Postat av: Susanne

Vad snabbt det gick att få en lägenhet! När flyttar du?



Postat av: Pillan

Nu blir jag jättenyfiken.. Jag har precis fått tag i en etta på emmylundsvägen 5, så jag måste få höra hur det funkar där! :) Har du flyttat in ännu?

2009-02-12 @ 14:50:38
URL: http://obeskrivlig.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback