Rapport från packandets värld.

Första måndagen som arbetslös, inte någonsin kanske men åtminstone i år. Känns fel att inte vara med barnen, saknar dem sååå mkt..! I fredags var, som ni då antagligen förstår, sista dagen på jobbet. Fy fan vad jobbigt det var! Så fort någon pratade med mig så började jag gråta, typ. Det var inte roligt, usch. Och att säga hejdå till barnen var nog bland det värsta jag varit med om, även om de inte direkt varken förstod eller kommer att minnas mig när de blir äldre. Mina kollegor var inte heller nån hit att ta avsked av. Nä, usch vad tårar det blev i fredags. Inte konstigt att man var tvungen att fylla på vätskeförrådet med öl den kvällen.

Idag har jag grejat och donat hela dagen lång. Men vad jag har åstadkommit har jag väldigt svårt att svara på. Det är ju en massa småplock att stå i hela tiden inför denna fantastiska resa. Först nu har jag typ kommit igång med själva packandet, eller jag har iaf börjat lägga fram saker/kläder som ska med. Sjukt svårt att välja kläder dock, men det ska väl inte med så mkt antar jag. Inser medan jag håller på att jag mest har lagt fram linnen, det är extremt dåligt med varma kläder eller överhuvudtaget långärmat i den Maja Öbergiska garderoben. Tur att vi ska till varma ställen säger jag bara.. På torsdag bär det av, 06:50 flyger vi till Paris för en liten mellanlandning, sedan bär det av vidare mot det stora landet i väst och L.A (som jag fortfarande tror bara finns på film..). Exciting indeed.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback