Avancerade aktiviteter

Lugnare my ass. Det är min kommentar om den alltid så fartfyllda juldagen. Vilket dock inte betyder att den inte var lite trevlig också.. Men lugn är väl kanske inte rätt beskrivning.

Enough said. Sedan dess har det firats en andra jul i Sunnansjö med pappa och Leena och hennes barn + barnbarn. Den var lika behaglig som den första den. Jag fick, precis som jag önskat mig, dvd'n med min blivande man; Björn Gustafsson. Vilket underhöll mig (och fler faktiskt) en hel del under annandagskvällen. Living the dreeeaam ;) Haha! I love it. Sen igår var vi utomhus en massa och lekte med pappas älsklingar; skotern och fyrhjulingen. Fantastiskt mycket skoj! Och pulkabacken med det nybyggda hoppet som vi åkte med snowracern i var inte fy skam den heller. Där kan vi snacka äventyr. Och mycket skratt blev det där också! Fast lite ont blev det nog även för vissa..

Idag tog mamma, Hanna och jag oss ut och åkte lite längdskidor. Redan en halvtimme efter avslutad färd hade jag träningsvärk i låren.. Hm. Men det gick faktiskt ovanligt bra att åka ändå, och det blev betydligt färre svordomar än vad jag brukar lyckas åstadkomma under en skidtur. Framsteg.

Nu vankas det "Dagboken" (världens bästa och mest romantiska film!) och lite vin här hemma. Lovely.

    

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback