Maja goes Signe

Idag har jag namnsdag! Maja Signe Helena heter jag. Jag tycker om det namnet. Jag tycker faktiskt om alla mina namn. Men om jag inte hette Maja så skulle jag nog vilja heta Signe. I like. I den här familjen är det för övrigt helt fantastiskt att ha namnsdag, vare sig det är ens första, andra eller tredje namn. Imorse kom mammsing och Hannsing med paket och blommor på säng. Och i paketet var det en jättefin klänning! Visserligen hade jag provat ut den igår men jag blev så glad så glad ändå :) Har letat efter en fin skjortklänning hela sommaren utan resultat men den här var verkligen helt perfekt..! Tusen tack fina familj!


Kommentarer:
Postat av: Sandra N

Fin klänning, fin bild, fin familj.

2008-08-24 @ 12:48:51
Postat av: Jonas

Signe är faktiskt jättefint.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback