D is back!

Vanligtvis skulle jag kunna döda för att få en ursäkt för att ligga i sängen en hel dag men idag är det bara trååkigt. Jag låter som en kråka och upptäckte imorse att jag dessutom har lite feber. Jag som vill boxas, som vanligt på söndagar.. och så skulle jag egentligen träffat Sanna men nu går inte det heller. Uuuh. Jag avskyr att vara sjuk, och jag måste bli frisk tills imorrn för jag har verkligen inte råd att vara sjuk nu innan resan. Tungt, men under tiden kan man iaf glädja sig åt detta, även om jag inte kan visa min lycka riktigt lika högljutt som jag skulle ha velat.. Det har varit fem långa, kalla år utan Doremus men nu ska allt bli bra igen..!

Nu ska jag youtuba lite, som en viss person tyckte att jag kunde sysselsätta mig med idag :) Lär väl bli mer bloggande senare under dagen om jag känner mig rätt, har väl en vecka att ta igen. Tja.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback