It seems like nothing will ever change.

Åååh, jag känner mig så ingenting idag. Jag har inte lust med något, inte ens blogga egentligen. Men någonstans måste man ju börja. Jag borde dammsuga och tvätta, men hur kul är det?  Jag orkar som inte komma igång. Jag lyssnar inte ens på någon musik. Det har bara varit alldeles tyst och stilla sedan jag kom hem från Nisse. För tyst och stilla. Det är nästan så jag mår lite illa av någon slags känsla jag har inom mig. Men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är jag känner. Meningslöshet? Mycket möjligt. Jag behöver något mer, något nytt, något som ger saker mening. Jag måste känna att jag är på väg någonstans så det är någon mening med att göra något överhuvudtaget med tiden jag har. Det känns som om det är ångest som kommer krypande.. Ångest för allt och ingenting. Men mest för allt. Och panik, för samma sak. Jag vill bara att den här dagen ska vara över. Fast samtidigt inte. Jag vill att du ska vara här.
Det känns bättre när jag är med dig.

Kommentarer:
Postat av: Nina

Jag kunde i princip lika gärna skrivit det där inlägget. Det är någonting inte bra med söndagar..!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback