Redan mars..

Godmorgon

Idag ställde jag klockan på 9, släpade mig upp, la mig i soffan och tittade säsongspremiären av One Tree Hill som gick i söndags. Känns som evigheter sedan jag såg den serien och den är ju såå bra. Mycket bra start på dagen faktiskt. Dagen som för övrigt kommer att innehålla plugg och träning. Sen får vi väl se vad kvällen har att bjuda på.

Jag har varit hemma i Sundsvall sedan sist också, hela 5 dagar blev det faktiskt. Det var skönt, och vi hann med en hel del. Det blev till att äta ute, träna på Friskis (1,5h!), gå på stan, äta semlor, gå på Spa, träffa pappsen, kolla på hus, hälsa på kära släkten, grilla korv ute på Spikarna och gå på basket. Inte illa va? jag är iaf väldans nöjd. Fast det är såklart alltid jobbigt att skiljas åt.. Men snart kanske inte avståndet blir lika långt, då vi funderar på att dra oss mot huvudstaden. Vi ska ta och bestämma oss idag är det tänkt. Jag får  väl hålla er uppdaterade helt enkelt.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och sen ta spårvagnen in till stan och Biblioteket. Hejsålänge!


Lyssnar på:
The Stars We Are (album) - Music By Em

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback