Fotbolls-VM 24/7

Nu är det inte många minuter kvar på arbetsdagen. Det går ganska fort ändå, egentligen. Möttes av en bastu här imorse, var så jäkla varmt! Men är bättre nu som tur är. Mammsen och jag lunchade nere vid vattnet idag igen , väldans skönt det och varmt, fast 40 min går bra fort. Tog med mig en radio på jobbet idag också! Funderar på att kanske bränna nån skiva tills imorrn.. fast det är ganska kul att lyssna på radio också. Jag får se.

Tänkte gå och lägga mig tidigt ikväll då jag sov dåligt inatt, men så är det ju Fotbolls-VM hela tiden som jag "måste" kolla på. Ikväll t.ex vill jag se lite Italien, och det är den "sena" matchen.. Kikade Sverigematchen med pappsen, Ante och Malin i helgen, det var kul, fast matchen var kanske mindre kul.. Jag hoppas verkligen att laget rycker upp sig tills på torsdag. Jag vill se mål!! Men det här betyder inte att jag klagar på VM, jag tycker det är kul att det händer nåt :)

Nu ska jag göra ett ryck sista minuterna, sen blir det fika på stan med Nina, Karin och Stina!


Lyssnar på:
I Don't Wanna Be - Gavin DeGraw

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback