Det drar ihop sig...

Flytten närmar sig sitt slut. På fredag ska huset vara tomt, så om ni undrar vad jag pysslat med de senaste dagarna (och varför jag inte har bloggat) så är det för att jag har packat saker. Ikväll har jag t.ex. slagit in en miljon (åtminstone känns det som så många) glas och muggar. Nu är jag dock trött och har ont i fötterna så jag planerar att krypa ner och titta på inspelat "Morden i Midsomer" från igår. Har ingen säng kvar utan ligger på en madrass på golvet, det är ganska mysigt men det ekar rätt bra i mitt rum. I resten av huset också för den delen. Känns konstigt att man nu ska lämna sitt barndomshem, där man bodde i 19 år. Men det ska nog bli bra.

Imorgon försvinner antagligen internet så sen får jag se när jag kan återkomma. Det ska finnas internet ute i nya huset men då det inte går att köra trådlöst där (=jag inte är så teknisk att jag vet hur man fixar det) och man inte kan vistas inne i huset så vette tusan om det blir nåt av på ett tag. Bara så att ni vet. Ni som är intresserade av att veta.


Take me out tonight
Oh take me anywhere, I don't care
I don't care, I don't care
Driving in your car
I never never want to go home
Because I haven't got one anymore.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback