Skärtorsdagen, en klar 10

Idag har vi tillbringat större delen av dagen i Härnösand hos Soffo, Magnus och lilla Filippa. Hur trevligt och mysigt som helst har det varit! Det är alltid så kul att ses :) Innan vi åkte hemöver svängde vi även förbi hos Marie och fick se hur hon bor, så nu vet jag det :)

Ikväll blev det lyxmiddag med avocado och lax, såå mumsigt! Och som avslutning på denna fantastiska dag så har jag även vunnit min första auktion på tradera.com! Tro det eller ej men en mp3-spelare för 1800:- blev faktiskt till slut äntligen min!

Så det har varit en riktigt bra dag idag, en riktig 10-poängare ;)


13/4 - Ett år sedan en av de absolut bästa upplevelserna i mitt liv, Hansonkonserten i Sthlm.

Kommentarer:
Postat av: Emmapemms

Heeeeeeeeeeeeeej Maja! :D

Postat av: Marriie!

Du jag ville bara påminna dig om vi är bäst!du är en grym pluggvänn:P!länge leve norrland:)

2006-04-19 @ 11:30:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback