Sega råttan

Sitter och leker med min nya mp3 just nu, den är så blå och fin! Fast jag har inte hunnit lägga in så mycket musik på den än, men jag jobbar på det. Känns väldans skönt att slippa släpa runt på en cd-spelare iaf.

Nu är det vår i Göteborg! Jag kom tillbaka hit i tisdags morse och sen dess har det varit sol och varmt och härligt nästan hela tiden. Jag blir så mycket gladare när det är sånt väder! Man vill bara hoppa och skutta och le konstant (vilket Anders fick bevittna när vi gick och handlade igår..). Sen har ju uteserveringarna öppnat också, så snart tycker jag faktiskt att en öl i solskenet vore på sin plats.

Mjodå. Sen så fick jag häromdagen även reda på att jag klarat min andra tenta, den i grammatik. Det kändes såå skönt! Och ganska överraskande faktiskt, men det är bara att tacka och ta emot. Vi pluggade ju faktiskt hårt inför den så det hade känts ganska surt att få underkänt (även om jag kanske hade varit beredd på det med tanke på hur tentan kändes). Men nu klarade jag den ju så nu är det bara att gå vidare och tackla den sista delen av terminen.

Nä, vad segt det här gick ikväll. Här kommer en bild från den underbara släktträffen som vi hade i lördags istället! Mer om den en annan gång kanske.

Släktträff

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Vilken otrligt härlig bild det blev från släktträffen i påskas! Riktigt känner hur mysigt vi hade det! Kraam!

2006-04-28 @ 13:48:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback