Göteborg rapport 1

Då var internet fixat, till stoor del tack vare min kära syster.

Tänkte egentligen bara meddela omvärlden att vi har det bra här i Göteborg. Nyss åt Anders och jag våfflor och tittade på inspelat Lost, mycket trivsamt måste jag säga. Lägenheten är verkligen jättefin (vi har t.o.m gardiner tack vare våra mammsingar) och ligger nära det mesta, som spårvagn, hemköp och pizzeria (vad mer kan man begära? :))

Vi har hunnit utforska stan litegrann men det mesta är rätt nytt fortfarande. Det är ju en ganska stor stad så det tar väl ett tag innan man hittar ordentligt. Men det vi har sett har vi tyckt om. I helgen hängde vi t.ex lite kring Avenyn och igår var vi på bio och såg Crash, riktigt bra film.

Dagarna tillbringar jag som brevbärare på Posten i Gamlestaden som ligger ca 5 min härifrån med spårvagn. Det är lite jobbigt ibland men för det mesta går det bra. Det som tar emot mest är väl att gå upp kl.05:50 på morgnarna :)

Nu vet ni (om det nu är någon som läser detta) lite om hur vi har det här nere i storstan. Bilder kommer så småningom att läggas upp nånstans, men annars är ni också väldigt välkomna att hälsa på oss!

Kommentarer:
Postat av: helena

haha ja jag vill verkligen. men nu har jonas fått för sig att kanske få jobb i åre. BAJS! men efter det då kanske. ditt nya inlägg gör det inte lättare för mig, ni verkar att ha det jättebra :)

2005-09-15 @ 21:48:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback