Kändiskåt?

MQ-reklamen med Joel Kinnaman måste ju vara Guds gåva till kvinnan. Jag säger bara ståtrosa. Shit, jag blir verkligen som 14 år igen varje gång jag ser någon av affischerna! Varje, varje, varje gång. Och särskilt när alla tre varianterna av reklamen är bredvid varandra. Det är ju himmelriket! Alldeles tokfnissig blir jag då och så står jag framför dem långa stunder och bara fånler. Det är på gränsen till att jag nästan flirtar med affischerna. Herreminje. Skärpning Maja. Och vid Skanstulls t-bana idag mötte Hanna och jag ingen mindre än Jonathan Johansson. Han kom gåendes och lyssnade på musik samtidigt som han sjöng lite. Vackert. Han var vacker. Då var jag också fantastiskt odiskret vill jag lova. Men sån är jag.



Jag och Joel, ehm...


Kommentarer:
Postat av: Klara

Åååhh kan inget annat än att hålla med dig, han är såå snygg!! Haha vad roligt att du tog en bild tillslut, ser ju nästan verkligt ut ;) Ett riktigt snyggt par måste jag säga, det är bara att satsa Maja!:)

2010-04-27 @ 21:33:58
Postat av: Maja

Haha vilken härlig kommentar! Man tackar och bockar ;) Och vad kul att se dig här Klara :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback