Det skräddarsydda påskägget

Det här med önskelista till Påskharen fungerade förvånansvärt bra måste jag säga. Vi har precis letat påskägg här hemma i Forsmon (mitt var i mammas sypåse) och mitt ägg är nästintill identiskt med mitt önskepåskägg som jag la upp här på bloggen för några dagar sedan (!). Äsklingsmamma har verkligen gått all in i år. Hon berättade att hon t.o.m skrev ut bilden från min blogg och gick till både Jam Jam och Coop Timrå och fick hjälp av personalen där att plocka ihop rätt godis, haha! Gissa om jag kände mig bortskämd när hon berättade det.. Men sjukt bra blev det ju också, lätt bästa påskägget ever! När mamma sedan hittade sitt påskägg och öppnade det så började hon skratta så hon grät och gick iväg in till alkoven utan någon förklaring. Hon kom sedan tillbaka med varsin sak till mig och Hanna som inte hade fått plats i våra ägg, nämligen jordgubbsskrubb i miniförpackning från Body Shop, som hon tänkte att vi skulle kunna ha med oss på träningen. Det sjuka var bara att exakt samma jordgubbsskrubb hade vi lagt i hennes påskägg för att hon skulle kunna ha med sig på träningen, haha! Det var lite läskigt faktiskt.. Vi är rätt synkade i vår familj. Uppenbarligen. Glad Påsk!



Är det inte likt så säg!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback