Till sängs med Grey's.

Nu har jag snart hunnit ikapp Grey's Anatomy. Har tittat två avsnitt nu och tänkte strax ta med mig det tredje till sängen. Sen får jag vänta ända tills på fredag innan nästa kommer. Tungt! Det går iaf väldigt snabbt (enligt mina mått) att tanka ett avsnitt. Ungefär 30 min tar det, vilket jag tycker är fullt acceptabelt. Förresten, avsnitt 9 på säsong 3 är inte ett så särskilt bright and shiny avsnitt. Jag säger det bara så ni är beredda när den dagen väl kommer. 

Tills jag inte har några avsnitt kvar att titta på har jag väldigt svårt att blogga om något annat än detta tyvärr. Så jag får väl återkomma en annan dag med en (om möjligt) lite mindre Grey's-besatt själ :)

Kommentarer:
Postat av: ...

http://hitzrus06.conforums.com/index.cgi?board=pictures&action=display&num=1165010962

2006-12-08 @ 13:15:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback