Godnatt min skatt

Äntligen har vi fått upp tavlorna på K's rum och det blev hur bra som helst! Särskilt till de nya tapeterna. Det gjorde verkligen mycket för hennes sovhörna, den var så himla tom förut men nu är den riktigt mysig. Vet inte om jag nånsin skrev det här men i somras så hittade jag en väggtext i favvomärket Different Design som löd "Godnatt min skatt". För längesen när jag skulle åka till S-vall några dagar så lämnade jag en lapp på K's huvudkudde där jag skrev "Godnatt min skatt, sov gott inatt" och som hon har sparat ända sedan dess. Jag är inte så jätteförtjust i såna där väggtexter men när jag hittade den här så kändes det så himla självklart att den skulle sitta ovanför skruttans huvud när hon sover. Jag lovade därför mig själv att när första lönen kom så skulle jag köpa den. Sagt och gjort, den 27e (då får vi lön) gick jag direkt och köpte den och nu sitter den där och vakar över henne när hon sover. Blev mycket fint och känns himla bra.
 
 

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Du är så fin o omtänksam älskade syster! Ser jättefint ut :-)

2012-10-22 @ 21:01:20
Postat av: Mammsen

Lilla K kan bara inte få det finare... men kom ihåg... man behöver inte sova... bara vila lite!! Love you

2012-10-22 @ 22:03:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback