Nike vs Adidas

Datorn är i full gång och jag är mycket nöjd so far. D har installerat de extra 4gb RAM som jag köpte och datorn och minnet verkar komma bra överens. Samtidigt som jag beställde datorn så beställde jag även nya sneakers. Nu låter jag kanske som värsta slösaren men.. Mina gamla sneakers var i ungefär lika bra skick som min gamla dator, om jag säger så. Mina kära gamla vita Nike köpte jag i januari 2007 och har haft dem kanske åtta av årets tolv månader varje år sedan dess. De ser nu därför också ut därefter, trots att jag varje säsong putsat dem med vit skokräm och investerat i nya skosnören.. Häromdagen kollade jag sulorna och hittade en liten sten som borrat hål (!) en bra bit rakt upp i sulan. Lite slitage upptäckte jag också... Jag har letat nya sneakers rätt länge men utan framgång. Helst har jag ju velat ha mina fast nya och fräscha. I somras var just Nikes nya modell ingen hit, den var ful och obekväm och i typ alla andra färger än vitt. Kanske har jag varit för trångsynt med märket men nu vidgade jag iaf mina vyer och hittade ett par helvita Adidas som är rätt lika mina, på brandos.se. Det som är så bra där är ju att det är fri frakt och fri retur så det är bara att beställa hem och prova på. So I did. Jag har inte bestämt mig helt än, vill gå in dem lite mer, men det ser lovande ut. Kanske kanske kan dessa Adidas bli mina fötters vänner de kommande fem åren..?


       
Datorn och Gamla vs Nya sneakers


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback