Maja Hemmafru

Idag har jag lekt hemmafru. Det är ganska behagligt ibland, särskilt när alternativet är att plugga. Så hemtentan blev med andra ord som den blev. Jag kände på mig att jag inte skulle orka fixa den nå mer, brukar bli så när jag uppnått den mängd text som krävs. Nu återstår det bara att se om den duger men det dröjer fem veckor innan jag får något svar på det. Anyhow. Som Maja Hemmafru har jag städat här hemma - dammtorkat så det skiner, diskat och tvättat. Jag har även möblerat om lite på K's rum. Det blir lätt så när jag går hemma en hel dag, då kickar ofta någon form av kreativitet in och jag fixar om lite här och där. Vi får väl se vad fröken K själv säger om det hela dock. Så fort tvätten är klar så ska jag iväg och storhandla innan jag hämtar K och sen blir det till att slänga ihop nån middag tills D kommer hem. Det måste man väl ändå kalla en effektiv dag? Jag har ju iofs inte genomfört allt ännu men förhoppningsvis går det sista rycket enligt planerna. Med största sannolikhet lär dagen resultera i en väldigt lugn kväll.. :)


Kommentarer:
Postat av: Jessica

Sen när allt är rent och fint hemma hos er, då vet du att du alltid är välkommen hit gumman. Du kan få en egen dammtrasa å allt :)

/puss!

2012-03-20 @ 08:55:15
Postat av: Maja

En helt egen dammtrasa!? Du är bara för generös Jessie ;D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback