Big mistake..

Jag tror jag gjorde nåt dumt nyss, jag skapade nämligen en egen tablå på tv.nu med alla kanaler som vi har. Detta innebär att jag nu är medveten om att jag under dagen har tillgång till att se bl.a. två avsnitt av Ally Mcbeal, två Huset fullt och två Jon, Kate och åtta barn...! Tv-program som jag inte hade en aning om att de ens gick på dagtid tills för en stund sedan. Jag har aldrig varit en sån som ligger och strökollar tv på dagarna (kvällstid är jag däremot duktigare på) men nu blir man ju nästan sugen. Särskilt när alternativet är att skriva hemtenta... Bara de där programmen fyller ju typ en heldag. Skäms på mig.


Kommentarer:
Postat av: Lisa

Men åh! Jag är katastrofal. Kollar på tre kronor när jag egentligen borde skriva rapport!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback