Upp till bevis

Förra onsdagen lämnade Cicci och jag äntligen in vår C-uppsats, efter en hel termins slit. 19796 ord blev det, helt stört mycket text. Maxgränsen låg för övrigt på 19800.. Idag är det iaf dags för opponering. Eller typ ikväll. Först ska vi opponera på en uppsats och efter det, kl.17-18, är det dags för oss att försvara det vi har skrivit. Vet inte riktigt vad man ska förvänta sig? Än så länge är jag inte särskilt nervös utan tycker mer att det ska bli spännande att få höra någon annans perspektiv och åsikter på det hela. Sen hoppashoppashoppas jag att vi får betyget redan idag och slipper vänta i tre veckor. Men vi har ingen aning om vem examinatorn är och alla examinatorer gör tydligen olika så vi får väl se. Får vi ett dåligt betyg så kommer jag bli rabiat, gå bärsärkagång och fetklaga på just att alla examinatorer bedömer olika. I vilket fall så tycker jag iofs att det är ett väldigt konstigt upplägg, menmen. Lycka till till oss!


Lyssnar på:
I miss you - Beyoncé


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback