Svansjön

Svansjön var riktigt grym! Det var väldigt mycket Bounce över det hela vilket iofs var föga förvånande, men varje gång blir jag lika imponerad över hur grymt man kan dansa. Det är så jäkla häftigt att se..! Introscenen var överlägset coolast, både Hanna och jag satt helt hänförda. Sen bröt de för tekniskt fel och fick börja om men vad gjorde det då vi fick se just den scenen två gånger. Helt fantastiskt! Och musiken var riktigt cool. Dels klassiska Svansjönlåten i modern tappning men sen så bidrog även bl.a. Moneybrother och Adiam Dymott med riktigt bra musik. Ser ni den inte denna omgång så rekommenderar jag verkligen att försöka få tag i biljetter till andra omgången i december, lätt värt det. Jag skulle kunna tänka mig att gå igen faktiskt.


Graffiti på Dansens Hus toaletter


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback