Skönt med ledigt

Jag blev lite rabiat men struntsamma. Inte helt missnöjd men lite besviken på systemet. Nu är det iaf gjort och på tisdag börjar ny termin. Jag fick väldigt fina blommor av min underbara familj, som grattis för genomförd uppsats, som värmde fantastiskt mycket. Gör sig riktigt bra på nya byrån också. Innan tisdag har jag en ledig och skön helg iaf. Igår var K och jag på kalas för ett av mina kusinbarn som fyllde fyra år. Hur mysigt som helst var det, jag mår verkligen så himla bra av att umgås med släkten. Världens finaste släkt är de. Och K hade himla kul också, underbart att se. Idag tog D, K och jag en sväng till lekparken där vi grillade korv, så jäkla härligt. Älskar att göra sånt på vinterhalvåret. Och om ett tag kommer syster hit och så ska vi iväg och kolla Svansjön på Dansens Hus. Har sett fram emot det ända sedan vi köpte biljetterna nångång i höstas så det ska bli riktigt kul..!


 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback