Massa borden...

Idag har jag faktiskt gjort väldigt mycket nytta, dock inte särskilt mycket skolnytta.. Jag har städat bort lite jul och fixat plus att jag testade ett Crossfitpass på gymmet. Jag var inställd på att det skulle vara sjukt jobbigt, sedan tyckte jag det verkade lite smålamt första kvarten men när det väl var över hade bannemej musklerna fått jobba på bra och jag var skönt trött. Så nytta ja. Men det finns fortfarande massa saker som borde göras, som alltid. Jag borde kommentera en annans PM, jag borde verkligen skriva om mitt CV, jag borde säkert läsa en massa... Men ingenting blir gjort och om typ en halvtimme måste jag ändå gå till t-banan. Då blir det några ärenden för att sedan möta upp syster och S för käk och därefter Anna Ternheim på Rival. Lovely.

Förresten så måste jag bara säga att resten av helgen fortsatte i fredagsmysets tecken. Hela helgen var fantastisk. Söndagen bjöd på äventyrsbad, våffellunch och vargjakt/spårning på Värmdö och var mycket möjligt den bästa söndagen någonsin. Faktiskt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback