Flying solo!

Idag har jag kört bil själv för första gången i Stockholm! Det låter kanske inte så jättestort men för mig var det stort. Trots att jag har haft körkort i sju år så har spärren att köra i huvudstaden alltid funnits där. På senaste tiden har jag passat på att köra lite då och då när D har varit med. Men så idag tog jag mod till mig och körde alldeles själv..! Det var ingen lång bit, jag körde till Coop i Vinsta och storhandlade och sen hem igen, men ändå. Det var även en strategiskt planerad tur på så sätt att jag med säkerhet visste att jag inte skulle behöva fickparkera när jag kom hem igen, hehe... Hursomhelst så överlevde bilen, maten och jag själv så det kan man väl inte kalla annat än en väldigt lyckad premiärtur?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback