Mästaren av prokrastinering

Ibland känns det som ett under att jag har tagit mig igenom snart 3,5 år av universitetsstudier. Jag måste ju vara mästaren på att hitta på andra saker att sysselsätta mig med då jag egentligen ska skriva t.ex. hemtenta som nu. Jag kollar sommarkläder till K, surfar facebook, kollar mailen orealistiskt ofta (särskilt med tanke på att jag inte ens väntar något mail), suktar efter lasagnen som vi gjorde igår men som inte ska ätas förrän imorgon och såklart bloggar. Ja tänk vad mycket roligare saker det finns att göra än att skriva hemtenta. I helgen har jag verkligen gjort allt annat än pluggat men så ska det ju vara. D och jag har haft en romantisk, mysig hotellvistelse tillsammans. Löjligt avkopplande och härligt var det och den efterlängtade frukostbuffén levde onekligen upp till våra förväntningar. Det har dessutom bjudits på 65-årsfestligheter och igår fick vi släktbesök från D's sida här, så helgen har minst sagt bjudit på mycket trevligheter! Förra helgen var också härlig för övrigt, bäbis var bäst! ♥


Vacker orkidée från D's syster


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback