Maja goes zumba

Jag har länge letat lite roligare kläder att träna i, framför allt när det gäller zumban för där känns det som det krävs något annat än vanliga träningskläder. Eller, krävs är verkligen fel ord men jag har längtat efter roligare kläder till just de passen, som gör att man får lite mer känsla. Hursomhelst så hittade jag häromdagen en perfekt tröja på Stadium som kändes väldigt zumbig! Premiärtestade den på gårdagens pass men den halkade nedanför axlarna hela tiden så jag drog upp den konstant. Jag är dock rätt säker på att den ska göra så med tanke på modellen, är väl bara jag som måste vänja mig ;) Funderar på att köpa en likadan fast ljusgrå men har inte hittat rätt storlek ännu, fast med tanke på nedhasandet så kanske en storlek mindre iofs inte skulle skada..



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback