Socialpedagogiskt utvecklingsprojekt någon?

Jag skrev att våren var kommen till Sthlm ja.. Nu är det som så att den här våren som alla pratar om verkar ha blivit lite blyg. Idag har det varit riktigt ruggigt kallt ute och det har både snöat och haglat om vartannat. Men å andra sidan så är det väl samma visa varje år. Hade dock hoppats på att få packa ner vårkläderna inför påskens Sundsvalls-vistelse men de får nog snällt stanna hemma faktiskt då minusgrader tydligen är att vänta. Lämnade tillbaka jeggingsarna från Lindex idag iaf och returtiden för sneakersarna insåg jag idag att den nog ändå har gått ut så, så blev det för den som undrar.

Nog med väder-/modebloggandet. Idag har flitets lampa lyst här hemma hela dagen lång. Både D och jag har pluggat för fullt. Jag fick en smula panikångest i tisdags när det kom fram allt som ska göras på Socialpedagogikkursen som jag läser nu (parallelt med en evidens-kurs..). Man kan nog säga att jag var ganska nära ett sammanbrott faktiskt men jag har nog mer skinn på näsan än jag tror ibland. Kanske att det växte fram efter Sociologin på termin 1 då hemtentan fick mig att kräkas. Mycket möjligt. Jag gör iaf så gott jag kan och betar av saker allt eftersom och hoppas att det ordnar sig som vanligt, mer kan jag ju inte göra. Den andra examinationsuppgiften i samma kurs ger mig dock lite huvudbry. Jag ska tydligen skriva ett PM på 3000 ord där jag föreslår och motiverar ett socialpedagogiskt utvecklingsprojekt. Det är säkert en jättespännande uppgift, bara jag visste vad ett socialpedagogiskt utvecklingsprojekt är för något... Jag hoppas att det ger sig, alternativt att det kommer ett vänligt tips från okänt håll. Sen har jag ju faktiskt inte googlat det ännu.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback