Påskägg och påskpost

I år har påskharen varit riktigt givmild mot mig! Jag har både fått det klassiska godispåskägget, fina påskpresenter och påsk på posten. I onsdags blev jag nämligen överraskad av ett T-legram, dvs en te-leverans i brevlådan. Det var min älskade sambo som, eftersom vi inte firar påsk ihop i år, hade beställt två (jättegoda!) tesorter på nätet hem till min mor där jag tillbringar långhelgen. En riktigt bra idé var det och så jäkla omtänksamt. Och som om inte det var nog så var det ju dags för det klassiska påskäggsletandet idag. Hanna och jag såg nog rätt förvirrade ut men till slut listade vi äntligen ut mammas smarta gömställe. Men det var svårt! Mycket gotta var det i ägget och dessutom fina påskpresenter till det. Glad Påsk till er alla!





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback