Maja goes 25!

Min 25-årsdag är snart över och den har varit helt underbar, från början till slut! D väckte mig med sång och paket på sängen imorse. Jag fick en favoritfilm; "Trolltyg i Tomteskogen" som vi tittade på medan vi sedan åt en lång och god frukost som D hade fixat. Det vankades även frukostefterrätt; kladdkaka och morotskakemuffin - mums! Fina Cecilia bjöd mig även på fika efter skolan så även då fick jag avnjuta godsaker, hihi. Hela dagen har det ramlat in gratulationer, på tfn, sms, post och facebook. Det är helt galet vad gratulationer jag har fått och det värmer ända in i hjärteroten ska ni veta - tusen tack! Jag fick även blombud från min fina familj och när D kom hem så hade även han en vacker bukett med sig. Han bjöd sedan på sjukt god pasta från ett ställe där vi snart borde räknas som stammisar samt Efes-öl som vi njöt av i Alanya i början av sommaren. Nu tittas det andra Jurassic Park-filmen, spännande och rätt äcklig om jag får säga det själv.. Men nu har jag väl iaf åldern inne ;)


  


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback