Flexibla Maja

Lägenheten var så fin som vi trodde. Men. Vi har väl börjat inse våra (ekonomiska) begränsningar. Det gäller ju att vara lite realistisk också, hur gärna man än vill något. Tråkigt men sant. Är det däremot någon som har en trea i Sthlmsområdet som den vill hyra ut en längre tid så är vi väldigt intresserade och inte fullt lika begränsade!

Idag har jag övat på att vara flexibel. Jag är inte jättebra på det nämligen.. De ringde imorse och undrade om jag kunde jobba 15-21 idag. Som tur var hade Hanna och jag bestämt oss för att inte gå på Säkert!-konserten. Planen var dock hemtenta hela dagen, zumba kl.17 och sen mys med D och K innan hon somnar. Men nu blir det jobb istället. Valet känns jättebra men jag är sjukt nervös..! Nu ska jag tillbaka som vikarie och inte som praktikant. Shit. Fast det är ju himla bra att få testa den rollen lite innan sommarjobbet börjar och dessutom är det ju bara sex timmar. Men det är bra pirrigt stundtals ändå, haha!

Nu behöver jag nog era tummar ännu mer än i tisdags så håll dem gärna tack!


Kommentarer:
Postat av: Louise

Det går bra ska du se. :) Håller tummarna för dig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback