Semesterrapport

Hm. Tydligen ingen som tyckte att mitt förra inlägg var särskilt roligt. Bara mamma och jag som stötte på de vackra asfaltsmålningarna på vår mysiga kvällspromenad. Anyhow. Har ju inte berättat här vilken fantastisk vecka vi hade i Turkiet. Men det hade vi. En heeelt underbart fantastisk vecka! Så mycket semester som det går att få. Vi sov länge, badade, solade, vandrade, åt och drack gott. Vi gjorde bara sånt som vi ville och det var så jäkla skönt. Allt var verkligen perfekt, kunde inte ha blivit en bättre vecka! Blev bara en dag i huvudstaden sen när vi kom hem igen innan jag åkte vidare till Sundsvall. Så nu har jag varit här uppe snart en vecka. Omställning efter två otroligt mysiga veckor med D men väldigt skönt att vara hemma med mamma också. Just nu är dock jag och Hanna hos pappa några dagar. Väldigt mysigt även här men idag har det toookblåst. Lite trist då jag gärna skulle prova att både bada och fiska från nya bryggan, men troligtvis blir det bättre väder imorgon. Sprang min första mil utomhus på typ tio år här igår också..! Köpte nya skor, nya riktiga springstrumpor och en vindjacka häromdagen så jag testade allt igår. Testade även att springa utan musik, hade bara med mig lite vatten. Kändes riktigt bra! Jag tog det dock väldigt lugnt för att vara säker på att jag skulle orka tillbaka, men ser fram emot att ge mig ut igen, förhoppningsvis imorgon.



Kärlek i Turkiet


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback