It's on

Praktiken är igång! I måndags gjorde jag mitt första pass, från kl.15 till kl.09 i tisdags morse. Jag kan erkänna att jag faktiskt var i upplösningstillstånd innan men så fort jag kom dit så kändes det betydligt bättre. Och nu känns det bara jättebra och otroligt spännande! Det är verkligen häftigt att få se hur det man pluggar till funkar i verkligheten. Känns som jag kommer lära mig så mycket varje dag att det kommer spruta kunskap ur öronen på mig, men det är väl inget dåligt antar jag? :) Det känns iaf bra att det känns bra och att allt är igång nu. Det ska bli riktigt intressanta femton veckor det här.

Imorgon kväll åker jag dock till Sundsvall över helgen. Tyvärr inte av någon trevlig anledning utan det är dags för begravning. En begravning som känns fruktansvärt jobbig men som jag verkligen inte vill missa.


Nere vid vattnet i Hässelby gård


Lyssnar på:
I Just Had Sex - The Lonely Island


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Det finns en gammal progglåt som heter Törnrosa. Där sjunger de bl.a. "hög som ett höghus i Hässelby gård" och jag tänker det varje gång jag tittar förbi och se det här. http://www.youtube.com/watch?v=OajDZOKBSlw

2011-01-29 @ 12:51:00
Postat av: Sandra

Den är från "Sånger om kvinnor". Schyst socialrealism också så ta och lyssna. ;)

2011-01-29 @ 12:52:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback