Grey's Anatomy-premiär!

47,5% nedladdat av senaste Grey's Anatomy so far. Säsong sju, avsnitt ett och jag sitter som på nålar! Ser så sjukt mycket fram emot det..! Har köpt en Samuel Adams Octoberfest-öl som jag tänker avnjuta medan jag tittar också. Det är ju liksom ett minst sagt speciellt tillfälle det här med säsongspremiär av Grey's Anatomy. Annars har jag varit uppe hos papsi och Leena idag med mina fina syskon. Det har dock ööösregnat hela dagen så vi har mest blivit inne. Men det var mysigt det med. En sväng på IKEA blev det på förmiddagen också. Jag köpte lite lampor, dynor och så ett nytt tyg som jag ska hänga på min hylla som skärmar av sängen från köksdelen i min lägenhet. Jag är otroligt sugen på att förnya en massa hemma där men det här är ju alltid en början iaf. Tentan igår gick helt okej för övrigt. Jag skulle bli väldigt förvånad om jag inte får godkänt, fast så kanske man inte ska säga.. Asch. Sen blev det en himla mysig kväll hos fina-Nina när jag kom fram hit med tåget. En väldigt fin start på helgens Sundsvallsvistelse. Aah, 96,3% nu - I'm out!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback