Tips för julstämningen...

Julen är räddad! (den var väl iofs aldrig hotad men ändå) Måns Zelmerlöw har gjort en julskiva som min mamma har köpt till mig ikväll! Visst är det så självklart på nåt sätt, att han gör en julskiva? Så nu har jag den och Hansons julskiva att växla mellan för att komma i julstämning. Ja, jag vet att det låter som pest eller kolera för de flesta men inte för mig. Längtar så sjukt mycket efter att få julpynta nu, det riktigt kliiiiar i fingrarna..

Jag köpte även en annan grej idag. I somras var jag nämligen på Erikshjälpen och hittade massa billiga barnböcker a la "Min nya skattkammare" för några tior. Men eftersom jag inte har några barn så tänkte jag att det vore väl fullkomligt galet att gå och köpa sådana böcker? Men, sedan dess har jag tänkt en del på dem för de är ett så tydligt minne från min barndom och de var verkligen i nyskick. Så idag åkte vi dit och då fanns "Min nya skattkammare 1" kvar, så jag köpte den. Galen eller ej, men nu är jag iaf jätteglad att jag har en alldeles egen..!

Förresten så har jag smygit mig upp till Sundsvall över helgen. Jag längtade verkligen efter att åka hem och bara vara. Jag behövde framförallt miljöombyte från storstan och lite nedstressning. En särskilt social helg blir det dock inte, nog mest bara Forsmon-ig.



Den gula är jag numera stolt ägare till.


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Härliga fynd!

2010-11-18 @ 21:03:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback