Mission impossible, nästan

Jag har ett par vinterskor och det är ett par stövlar från Skopunkten. De tål väta sådär lagom bra vilket man väl kanske får räkna med när man köper dem på just Skopunkten för typ 200 spänn.. Så, jag skulle egentligen behöva några nya vinterskor och jag har tänkt mig sneakers. För de passar ju till allt och det är ju vad jag alltid har på mig annars fast då ofodrade såklart. Problemet är bara att jag letat ett par månader nu och bara hittat killsneakers som är fodrade. Tjejer behöver tydligen inte varma sneakers eller? Anyhow, häromdagen hittade jag ett par sköna, snygga, lätta och fodrade sneakers. De är visserligen inte i skinn, som jag hade tänkt, men istället är de goretex-märkta och därmed helt vattentäta. Men, 1199:-? Det känns sådär måste jag erkänna. Samtidigt som jag antar att det kanske är vad man måste räkna med..?  De finns i svart och grönt också men jag fastnade för grått av någon anledning.

Iiih. Jag vet inte? Någon som tycker nåt?



Kommentarer:
Postat av: Hanna

Dom ser ju skitfina ut! Märket gillar ju jag också.. :)

2010-11-19 @ 19:38:33
Postat av: Nina

Gört! De är nog rejäla skor som är värda pengarna och vintern är lång.

2010-11-20 @ 12:42:33
Postat av: Sandra

Go for it! Måste dessvärre säga att mina tretorndojor inte riktigt är det vassaste i kvalitet jag sett direkt. Bättre än Skopunkten garanterat och en och annan strapats har de stått ut med, men inte så bra som man kan förvänta sig. De där såg härligt varma ut dock. Mina var inte goretext by the way, utan skinn och tyg.

2010-11-22 @ 18:41:16
Postat av: Sandra

Och "killsneakers"? Har du pyttefötter som inte kan ha såna eller vill du ha rosa med en sula som är bred som bara halva foten? ;)

2010-11-22 @ 18:42:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback