Vårens superkombo!

Är egentligen inte direkt på blogghumör men tänkte att jag skulle slippa mötas av den där trollbilden av mig varje gång jag kollar läget här. Så då kan jag ju lika gärna passa på att berätta att jag har fått förlängt sommarjobb! Innan jag ens har börjat. Jag kommer att jobba sju veckor istället för fyra vilket känns riktigt bra. Jag brukar iofs inte vilja jobba mer än fem, kanske sex veckor, men den här sommaren känns det bra med sju. Antagligen för att jag ska göra något som jag faktiskt ser fram emot och inte typ städa fabriker.

Bara 1,5 vecka kvar i Sthlm nu innan det bär av norrut. Jag kommer sakna Hanna. Och Eriksdal. För just träningen saknar jag under sommaren även om jag brukar försöka hålla igång med springning och lite styrkeövningar. Men jag känner att jag har haft ett så himla bra flyt i träningen den här våren! Otroligt nog så har jag inte varit förkyld sedan kanske.. december eller nåt sånt? Och det som började som en kul grej för typ tre månader sedan, att träna sex pass i veckan, har hållt i sig. Jag upptäckte ju två pass på fredagar som blev ett perfekt dubbelpass. Så jag började gå på dem men kunde inte välja bort nåt annat pass (för alla är så braa!). Så praktiskt taget varje vecka i tre månader har jag kört switch, afro, box, switch+afro, box varje vecka. Sjukt bra kombination av träning, iaf för mig. Men jag kommer att sakna passen.. Som "tur" är kör Eriksdal med sommarschema from måndag och då försvinner typ alla mina favoritpass, så egentligen missar jag ju inte så mycket :)

Nu börjar jag bli trötter.. Den här veckan har jag haft ovanligt svårt att somna. I söndags låg jag och vred och vände på mig i tre timmar..! Antagligen är det fältrapporten som har stressat upp mig om kvällarna. Men idag blev den lilla busen minsann klar! Möjligen att den kräver en genomläsning men sedan är den redo för socialnämndens jubel på tisdag. Så inatt hoppas jag på en god och lång natts sömn.


Lyssnar enbart på:
The 24th (album) - Rasmus Kellerman


Kommentarer:
Postat av: Lisa

Tänk vad vältränad du kommer vara inför Bellmanstafetten om du kör löpträning hela sommaren! Du är ju startkvinnan i laget och en bra start är avgörande. Känn ingen press! =)

Postat av: Maja

Haha ingen press nä, eller hur? ;P Nånting säger mig att din och min sommarlöpträning inte riktigt ligger på samma nivå så vi kanske borde flytta mig från starten istället.. :)

2010-05-30 @ 20:16:39
URL: http://majo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback