No more wishing it all away

I fredags var jag, Malinka och Elsa på konsert på Berns. Det var Wovenhand som var huvudattraktionen för ungefär alla, utom för mig. Jag var nämligen där för att se förbandet; Rasmus Kellerman. Haha, vilken överraskning va? Han var grym iaf och det var helt underbart att få höra så många låtar live! Sedan jag köpte skivan "The 24th" för 1,5 vecka sedan är det verkligen det enda jag har lyssnat på. Om och om och om igen. Den är helt fantastisk rakt igenom, jag får liksom aldrig nog..! Och jag är fullkomligt förälskad i den delen som börjar ca två minuter in i "Where do you go at night" och pågår till låtens slut. Helst ska man lyssna på just den biten av låten när man åker  pendeltåg över Årstabron en solig sommardag. Det går även bra på liknande platser och med typ t-bana, bara det är över mark, soligt och vackert och man är i rörelse på något sätt. Det är lite svårt att förklara men det känns helt magiskt då! Det känns som taget ur nån film som typ Garden State och man bara fylls av känslor! Helt fantastiskt. Självklart filmade jag just den sekvensen i fredags så lyssna gärna själva.
 


Kommentarer:
Postat av: Mustardo

Nädå, jag var också där för att se herr Kellerman :) Måste dock säga att jag föredrar de gamla Tiger Lou-låtarna framför låtarna på The 24th-skivan. Men han är bra han, oavsett under vilket namn han går.

2010-06-03 @ 20:59:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback