Läskiga lampor

Ikväll var jag på förhandsvisning av den nya Beckfilmen "Levande begravd" tillsammans med Cicci och hennes mamma och ena syster. Det var otroligt längesedan jag såg en Beckfilm faktiskt, förr älskade jag dem men sen kom jag som av mig. Hur som helst, den här var iaf riktigt bra. Framförallt var den sjuuukt rolig! Fast ändå läskig ibland. Jag skrattade nästan så jag grät stundtals och på vägen hem sen så kunde jag inte sluta fnissa. Men läskigt var det när lampan gungade, oooh... Haha! Annars så är det Cicci som jag hänger med mest nu om dagarna. Vi var ju på avdelningen för barn och unga i Sollentuna tillsammans förra veckan och fick se socialtjänsten in action så att säga. Riktigt intressant och kul vecka var det, fullspäckad med massa spännande möten! (och på Malmvägen bet de varandra i fingrarna) Och det är Cicci och jag som skriver fältrapporten ihop (på uppdrag av socialnämnden, det ni!) vilket det känns mycket bra. Nu måste jag dock krypa ner om jag ska orka vara en god studiekamrat imorgon när vi ska fortsätta med den spännande rapporten så, godnatt!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback