En perfekt sommardag

Igår kom äntligen sommaren, hurra! Och vilken fantastisk dag det blev. Vid 8-snåret på morgonen tog jag mig iväg till okänd mark i Vallentunatrakterna för att rida med Jessica. Det var väl kanske åtta år sedan jag red senast, och sammanlagt kanske det har hänt typ fem gånger i hela mitt 23-åriga liv. Men jag höll mig på hästen, t.o.m när det (iaf enligt skumpande mig) gick undan..! Det var himla skoj och helt otroligt härligt att rida omkring i skogen och på ängarna i solskenet. Det gav mig både energi och ett väldigt behagligt lugn. Efter det fortsatte jag och Hanna med ett par öl på Mosebackes uteservering. Obligatoriskt varje sommar och verkligen hur soft som helst! Men det slutade inte där, efter det köpte vi nämligen med oss pizza som vi låg på en filt här i gröngräset i Värstan och mumsade på. Pizzan här i Värstan är verkligen sjukt god! Oh, och igår frågade dessutom en av de som jobbar där om Hanna och jag var tvillingar, hihi! Några av Västra Skogens ökända kaniner var framme också, så allt var verkligen på topp igår. Det var en helt perfekt sommardag helt enkelt! Mera sånt!


  
Jessie med Baldur och jag med Vinur

  
Världens godaste pizza och världens sötaste kanin
(sjukt lik min gamla kanin Rasmus om någon minns honom?)


Kommentarer:
Postat av: Nina

Vilken mysig dag! Den där kaninen är faktiskt en Rasmus look-a-like.

2010-05-16 @ 21:32:44
Postat av: Jessica

Snygga vi var då :) sol å gröngräs, de e livet de! :)

2010-05-17 @ 08:18:19
Postat av: Hanna

Åh så fina bilder du lagt in! Det var verkligen en supermysig dag med dig sis!

2010-05-17 @ 21:38:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback