Veckan som gått

Jag har inte sett en endaste deltävling av Melodifestivalen (trots att Måns varit med) men igår såg jag faktiskt finalen med Hanna. Det räckte kände jag. Och för en gångs skull så gillade jag även vinnaren, Anna Bergendahls röst är riktigt, riktigt grym! Lite konstigt dock att Peter Jöback som är så folkkär (väl?) inte fick bättre placering.. Detta är inget jag kommer grubbla mig sömnlös över dock. Har för övrigt haft en sån där bra träningsvecka denna vecka så jag kände att jag ville summera den lite snabbt.

Mån: Box
Tis: Afro aerobics
Tors: Box
Fre: Switch och Afro aerobics (jättebra kombo ifall någon känner för att prova)
Sön: Box

Sista passet är ju dock inte genomfört än men om några timmar så ska Hanna och jag iväg och slåss lite. Först måste det däremot pluggas en del (är sjuukt omotiverad), och ut i solen vill jag absolut idag igen. Så sitta här och tjöta har jag bannemej inte tid med.


Kommentarer:
Postat av: Nina

Du är så duktig!

2010-03-15 @ 18:11:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback