Sol, varm choklad och kärt återseende

Idag har Hanna och jag haft en myslördag. Vi är väldigt mysiga av oss. Idag tog vi iaf tillfället i akt medan solen visade sig att promenera lite i Sumpan. Vi köpte med oss varm choklad och macka som vi sedan mumsade på i solskenet. Lovely! Efter utevistelsen tog vi oss till Gubbängen och hälsade på Carolina, Hannes, Ålly och Viola. Det var alldeles för längesedan vi sågs så det var otroligt kul. Och lite extra kul såklart att se tjejerna som blivit så stora och hur underbara som helst! När Hannis och jag kom hem sedan var vi rätt sega så det fick bli pizza och Grey's Anatomy tätt följt av På Spåret från igår. Nu sitter jag och bloggar, uppenbarligen, och dricker te medan Hannan löser korsord. Vi har en väldigt skön kväll här i Värstan med andra ord.
      

 
Dubbelt upp i systrar; Hanna&jag samt Ålly&Viola


Kommentarer:
Postat av: Lisa

Vad mysigt! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback